مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد

۶۰۰ زمین چمن و فضای باز مجموعه های ورزشی شهرداری آماده میزبانی از هیات های عزاداری پایتخت

۶۰۰ زمین چمن و فضای باز مجموعه های ورزشی شهرداری آماده میزبانی از هیات های عزاداری پایتخت

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: مجموعه های ورزشی رو باز سازمان ورزش شهرداری تهران جهت برگزاری مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اختیار هیات های عزاداری قرار می گیرد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، امیر محسنی ضمن اشاره به این که این سازمان بیشتر از ۶۰۰ زمین چمن و مجموعه ورزشی در اختیار دارد، اضافه کرد: الان هیات های عزاداری با حضور در بخشی از این مجموعه ها، درحال آماده سازی آنها جهت اقامه عزا با رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا هستند.
وی با اشاره به اینکه سال جاری هم همچون سال قبل “طرح هر ورزشگاه یک حسینیه” در دستور کار سازمان ورزش قرار گرفته است، افزود: اعلام آمادگی سازمان ورزش برای اختصاص فضاهای ورزشی روباز و زمینهای چمن هیات های عزاداری دارای ثبت با رعایت پروتکلهای بهداشتی در این ایام انجام شده است.
بر مبنای روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در انتها تصریح کرد: تمامی تلاش خویش را به کار می گیریم تا باتوجه به شیوع کرونا و هم زمانی با ایام محرم نسبت به خدمات دهی به شهروندان تهرانی اقدام نماییم.



1400/05/19
15:00:27
0.0 / 5
766
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد