تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه

تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه

بکسیها: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه ۱۰ آبان اطلاع داد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در اینباره اظهار نمود: با عنایت به افزایش حجم ترافیک معابر در یک ماه و نیم گذشته، بررسی هایی که در معاونت حمل و نقل ترافیک انجام شده بود، نشان داد که یکی از عواملی که سبب ازدحام ترافیک در معابر و نارضایتی مردم شده است، بی اثر شدن محدودیت های طرح ترافیک است.
وی افزود: بر همین مبنا تصمیم شورای ترافیک شهر تهران بر این شد که در دو گام ساعات محدودیت طرح ترافیک اصلاح گردد. بر طبق این مصوبه، قرار شد در گام اول از ۱۰ آبان ماه، ساعت شروع طرح ترافیک از ۸: ۳۰ به ساعت ۷: ۳۰ بامداد اصلاح گردد و ساعت آخر طرح ترافیک که حالا ۱۶: ۳۰ است به ساعت ۱۷: ۳۰ منتقل شود. این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می ماند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گام دوم تغییر ساعات طرح ترافیک را زمان بازگشایی مراکز آموزشی بیان و اظهار نمود که هر روزی که تصمیم دوستان بر بازگشایی مراکز آموزشی باشد، در همان روز شرایط ترافیکی مجدد اصلاح می شود به این صورت که شروع طرح ترافیک به ساعت ۶: ۳۰ و آخر آن به ساعت ۱۸ در نیمه دوم سال و به ساعت ۱۹ در نیمه اول سال جا به جا می شود.
وی این را هم اظهار داشت که سایر شرایط و مصوبات اعلامی در ارتباط با طرح ترافیک تهران، همچنان به قوت خود باقی است.
شفیعی در خاتمه به محدودیت تردد شبانه اشاره نمود و اظهار داشت: پیشنهاد شورای ترافیک شهر تهران بر لغو این طرح است چون که سبب شده بخشی از سفرهایی که شب ها انجام می شد، به بامداد منتقل شود و این هم به ازدحام ترافیکی دامن می زند. این پیشنهاد کتبا به دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال می شود. به نظر می آید با عنایت به مذاکراتی که صورت گرفته و حساسیت آن زمان، لغو آن طولانی نشود.



1400/08/08
09:32:09
0.0 / 5
725
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد