تاکید وزیر کشور بر تقویت امدادرسانیها به روستاهای سیل زده کرمان

تاکید وزیر کشور بر تقویت امدادرسانیها به روستاهای سیل زده کرمان

به گزارش بکسیها وزیر کشور با اعلان اینکه باتوجه به حجم عظیم بارش ها خسارت هایی به بخش کشاورزی و ساکنین روستاها وارد شده است، اظهار داشت: امروز همه دستگاه های حاکمیتی و اجرائی برای کنترل وضعیت بسیج شده اند.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، احمد وحیدی با اعلان اینکه بارانهای سیل آسا موجب ایجاد گرفتاری برای ساکنین منطقه رودبار جنوب و زهکلوت در جنوب استان کرمان شده است اظهار داشت: در اثر این بلای طبیعی ۳۰۰ روستا و ۲۰ هزار نفر از ساکنین گرفتار آب گرفتگی شده اند که با هماهنگی دستگاه های ذی ربط کوشش های جدی برای مساعدت با هم وطنان سیل زده صورت گرفته است.

وزیر کشور با تاکید بر این مساله که از همان روز شروع باران های سیل آسا مسئولین در کنار هم وطنان سیل زده حضور دارند اشاره کرد: استاندار کرمان به همراه سایر مدیران استانی بصورت تمام وقت در کنار مردم هستند و تلاش بر این است که با جلب همه ظرفیت های ملی و استانی بتوانیم هر چه سریعتر وضعیت سیل زدگان را سامان بخشیم.

وحیدی در ادامه سخنان خود به حضور نیروهای سپاه، ارتش، هلال احمر و سایر دستگاهها در مناطق سیل زده اشاره نمود و اظهار داشت: با حضور میدانی در مناطق سیل زده به دنبال سرعت بخشی به روند امداد رسانی ها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی افزود: باتوجه به حجم عظیم بارش ها خسارت هایی به بخش کشاورزی منطقه وارد شده و همین طور آب وارد خانه روستاها شده که تمام تلاش بر این است که هر چه سریعتر این وضعیت کنترل شود و البته اقدامات بسیار خوبی هم از طرف عوامل مدیریت بحران و سایر دستگاهها از روز گذشته شروع شده که باید تا مهار کامل بحران ادامه یابد.




منبع:

1400/10/29
19:18:39
0.0 / 5
808
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد