در گفت وگو با مهر اعلام شد؛

واژگونی اتوبوس در آزادراه كرج ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

واژگونی اتوبوس در آزادراه كرج ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

بكسیها: رئیس اورژانس استان البرز از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه كرج اطلاع داد كه ۲۵ مصدوم و دو فوتی برجا گذاشته است.



دکتر مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعت ۷ بامداد امروز چهاردهم شهریور ماه واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس استان البرز اعلام گردید.
وی اظهار داشت: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و شش دستگاه آمبولانس و در ادامه به دلیل تعداد بالای مصدومین، سه آمبولانس دیگر اورژانس به این تعداد اضافه شدند.
رئیس اورژانس استان البرز اضافه کرد: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.
دکتر بابایی همینطور افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان طی سه سورتی پرواز، در مجموع هفت بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد (پنج مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق و دو مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس منتقل شدند.
وی اظهار داشت: اتوبوس آمبولانس هم تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد. مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.
گفتنی است؛ عوامل نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر و آتش نشانی و راهداری ضمن حضور بموقع همکاری و کمک شایانی در تأمین امنیت و رهاسازی مصدومین و جمع آوری صحنه به اورژانس البرز کردند.

1399/06/14
14:58:17
5.0 / 5
1199
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد