احمدی مطرح كرد

استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبباء برای محرومیت زدایی

استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبباء برای محرومیت زدایی

بكسیها: رئیس شورای عالی استانها اظهار داشت: به دنبال ایجاد تفاهمی با قرارگاه خاتم الانبباء برای محرومیت زدایی در استانهای مختلف، بویژه سیستان و بلوچستان، استان كردستان، ایلام، كرمانشاه و خوزستان هستیم.


به گزارش بکسیها به نقل از مهر، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استانها در جلسه سی و پنجم شورای عالی استانها، با اشاره به اینکه این شورا متشکل از ۷۵ نماینده از ۳۱ استان کشور است و عصاره تمامی استانها و روستاهای کشور است اظهار داشت: تنها نهادی که پس از دولت به مجلس طرح می برد این شوراست.
وی ادامه داد: شبکه معظم شوراها در کشور سیاست های کلان نظام را در شکل خرد در محلات و شهرها اجرا می کنند. احمدی خطاب به محمد با اعلان اینکه می توانیم با تفاهم و توافق خیلی از گره های کشور را باز نماییم، اظهار داشت: با توجه اینکه قرارگاه سازندگی خاتم نقش های عمرانی کلانی در کشور را پیش برده می توانیم از این ظرفیت دو جانبه برای محرومیت زدایی استفاده نمائیم. وی افزود: باخبر ترین افراد درباره محرومیت مناطق، همین اعضای شوراها هستند و می توان بجای اینکه برخی دستگاه ها در یک منطقه برای شناخت محرومیت ها و محرومیت زدایی تجمع کنند، از ظرفیت شوراهای محلی بهره برد.
احمدی افزود: با دست یاری شما می توانیم در کشور محرومیت ها را از بین ببریم. وی اظهار داشت: به دنبال ایجاد تفاهم نامه برای محرومیت زدایی در استانها بویژه سیستان و بلوچستان، استان کردستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان هستیم. رئیس شورای عالی استانها اظهار داشت: در حوزه مباحث عمرانی باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را برطرف می نماییم و شوراها آمادگی دارند هر نقطه از کشور که مشکلاتی هست آنرا برطرف کنند.
وی از فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در خواست کرد که وعده های نویدبخشی داشته باشد.

1399/06/20
11:23:54
5.0 / 5
1144
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد