تاكید استاندار تهران بر تكمیل و افتتاح بیمارستان های شهرقدس، شهریار و ملارد

تاكید استاندار تهران بر تكمیل و افتتاح بیمارستان های شهرقدس، شهریار و ملارد

بكسیها: استاندار تهران بر لزوم تشدید نظارت جهت كنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری و تكمیل و افتتاح بیمارستان های سه شهرستان استان تاكید نمود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان تهران با اشاره به اثرات شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا درآمد شهرداری ها با چالش مواجه گردید و شرایط را برای ایجاد پروژه های زیرساختی با دشواری همراه کرد اما برخی شهرداران با تلاش و عزم راسخ منابع مالی بیشتری به دست آوردند.

وی ادامه داد: رعایت چارچوب قانونی و تشدید نظارت جهت کنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری می باشد، از اینرو نظارت بر جلوگیری از چنین ساخت و سازهایی تشدید می شود که این مساله در استان تهران به جهت شرایط خاص آن حائز اهمیت بسیار است که در این راستا باید اقدامات پیشگیرانه تقویت شود.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه بعنوان نمونه و بمنظور تلاش جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلسه ویژه ای در لوسان برگزار کرده که همگی حکایت از عزم راسخ جهت مقابله با ساخت و سازها غیرمجاز دارد.

محسنی بندپی همین طور این را هم اظهار داشت: در افتتاح پروژه های مربوط به دهه فجر پروژه های باکیفیت و در شأن این ایام مدنظر باشد؛ همین طور سرعت بخشیدن به پایان پروژه ها در اولویت قرار گیرد، در همین راستا تکمیل و افتتاح بیمارستان شهرقدس، شهریار و ملارد در دستورکار می باشد.




منبع:

1399/08/18
20:11:43
5.0 / 5
692
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد