جانشین فرمانده انتظامی استان مركزی خبرداد؛

افزایش 94 درصدی كشفیات وقوع سرقت در استان مركزی

افزایش 94 درصدی كشفیات وقوع سرقت در استان مركزی

بکسیها: جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 94 درصدی کشفیات وقوع سرقت و 53 درصدی دستگیری سارقان در اجرای طرح نوروزی پلیس تا کنون آگاهی داد.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسلانی پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند اظهار نمود: در برنامه ریزی طرح های عملیاتی پلیس استان در نوروز ۱۴۰۰، پیش بینی های عملیاتی مناسب در ارتقا نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که این رویکرد بازتاب اثربخشی در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان به دنبال داشته است.
افزایش ۵۳ درصدی دستگیری سارقان
وی یکی از مطالبات مردمی را برخورد با سارقان دانست و افزود: از تاریخ بیست و هشتم اسفندماه و در اجرای طرح نوروزی پلیس استان، تا حالا میزان دستگیری سارقان نسبت به زمان مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته و در کنار آن نیز میزان کشفیات نسبت به وقوع سرقت ها، ۹۴ درصد بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار نمود: این دستاوردهای اثربخش و قاطع پلیس در برخورد با سارقان را همچون بازتاب های رویکرد علمی و هوشمندسازی در انجام ماموریت ها در پلیس استان خواند و بر تداوم این نگرش در ماموریت های آتی پلیس تاکید نمود.
سپهوند به افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر نسبت به زمان مشابه سال قبل در استان نیز اشاره نمود و افزود: طی این مدت ۴۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
کشف بیش از ۴۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق
وی اشاره کرد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز ۴۱ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده و این میزان کشفیات نیز در مقایسه با زمان مشابه سال قبل در حدود ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.
افزایش جانباختگان سوانح رانندگی در استان مرکزی
وی به تعداد جانباختگان در سوانح رانندگی در استان مرکزی از شروع طرح نوروزی پلیس نیز اشاره داشت و اظهار داشت: در طول این مدت تعداد ۱۶ نفر در تصادفات درون و برون شهری در استان جان خودرا از دست داده اند که این میزان نیز در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به آماده باش و آمادگی برای ارائه هر چه بیشتر خدمات انتظامی اشاره کرد: همان گونه که بارها اطلاع رسانی شده است، تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است و شهروندان نیز می توانند انتقادها، پیشنهادها، شکایت ها و پیام های قدردانی خود از عملکرد پلیس را بوسیله تلفن ۱۹۷ به مسئولان انتظامی منعکس کنند.


منبع:

1400/01/10
23:27:39
0.0 / 5
750
تگهای خبر: تلفن , خدمات , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد