جانشین فرمانده انتظامی استان مركزی:

آمادگی پلیس استان مركزی برای اجرای ممنوعیت های تردد در روز طبیعت

آمادگی پلیس استان مركزی برای اجرای ممنوعیت های تردد در روز طبیعت

به گزارش بکسیها، جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: برمبنای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ممنوعیت دورهمی و تجمعات در بوستان ها، نیروی انتظامی از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهدنمود.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسلانی پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: کارکنان انتظامی استان مرکزی در روز سیزدهم فروردین ماه بصورت آماده باش کامل و صددرصدی در تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه های در استان برای کنترل ترافیک و ترددهای حضور دارند.
وی اشاره کرد: باتوجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام ممنوعیت دوردهمی و تجمعات در بوستان ها، پلیس استان از تردد و توقف در این اماکن جلوگیری خواهدنمود.
وی افزود: طرح های انتظامی و ترافیکی پلیس برمبنای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تهیه و بصورت مستمر اجرائی می شود و لازم است بمنظور اثربخشی هر چه بهتر ممنوعیت های اعلام شده در پیش گیری از شیوع ویروس کرونا و باتوجه به وضعیت رنگ بندی استان در این خصوص، کلیه شهروندان با پلیس و دیگر دستگاه های مسئول همکاری لازم را داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اشاره کرد: با افرادی که به تذکرات پلیس توجه لازم را نداشته باشند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد پذیرفت.


منبع:

1400/01/11
20:08:50
0.0 / 5
447
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد