یك عضو شورای شهر تهران:

شهردار تهران مبحث توزیع گوشت های بی كیفیت در فروشگاه شهروند را بررسی كند

شهردار تهران مبحث توزیع گوشت های بی كیفیت در فروشگاه شهروند را بررسی كند

به گزارش بکسیها یک عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: شهردار تهران مبحث توزیع گوشت های بی کیفیت در فروشگاه شهروند را بررسی کند.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، افشین حبیب زاده در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت: به دنبال شکایات شهروندان در خصوص توزیع گوشت قرمز بی کیفیت در شعب فروشگاه شهروند، مبحث برپایه بند ۱۸ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که یکی از وظایف شورا را نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر عنوان کرده، در دستورکار معاونت نظارت و پیگیری شورا قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان شورا با حضور در بعضی از شعب فروشگاه شهروند ضمن بررسی محصولات عرضه شده در این فروشگاه، به این نتیجه رسیدند که کیفیت بعضی از گوشت های قرمز توزیع شده در حد مطلوب نمی باشد.
وی تصریح کرد: با عنایت به اهمیت مسئله سلامت مردم و ضرورت توزیع کالاهای باکیفیت، ضروریست شهردار تهران در اسرع وقت مبحث را از راه کارشناسان بهداشتی بررسی نموده و نسبت به نظارت بیشتر بر کیفیت مواد پروتئینی بخصوص گوشت قرمز عرضه شده با تکیه بر بررسی تاریخ انقضای واقعی، نحوه نگهداری این محصولات و نحوه کشتار در فروشگاه شهروند، اقدام نماید.




منبع:

1400/02/28
13:54:21
0.0 / 5
734
تگهای خبر: فروشگاه , كیفیت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد