معاون كمیته امداد استان مركزی خبر داد؛

اشتغال 1024 مددجو كمیته امداد استان مركزی از راه كاریابی

اشتغال 1024 مددجو كمیته امداد استان مركزی از راه كاریابی

به گزارش بکسیها معاون کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: پارسال تعداد یک هزار و ۲۴ مورد اشتغال از راه معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بوجود آمده است.



مجید مشهدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: یکی از فعالیتهای اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجام فعالیتهایی است که به ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود، علاقه و استقبال از کار منجر می شود به نحوی که افزایش حجم این گونه فعالیت ها در مقایسه با سالهای قبل را میتوان بعنوان نشانه ای از اهمیت این مورد تلقی نمود.
وی افزود: هدف این فعالیت ها هم کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل مکمل جهت بهبود رفاه خانوارهای زیر پوشش است. ازاین رو بررسی میزان استقبال و تمایل مددجویان نسبت به طرح های اشتغال زای کمیته امداد می تواند منجر به اثربخشی چنین طرح هایی در جهت توسعه کارآفرینی اقشار فقیر جامعه شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه های محوری در کمیته امداد است، اظهار داشت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با عنایت به نیازهای کارفرمایان و با عرضه آموزش های لازم در مراکز فنی و حرفه ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از راه معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکتهای خدماتی پیگیری می کند.
وی افزود: پارسال تعداد یک هزار و ۲۴ مورد اشتغال از راه معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجادشده است.
مشهدی ضمن اشاره به این که کمیته امداد برای کارفرمایان بسته های تشویقی در نظر گرفته است، اظهار داشت: این بسته ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در انتها بیان نمود: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می توانند با رفتن به نزدیک ترین دفتر کمیته امداد نسبت به عرضه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره مند شوند.


منبع:

1400/03/12
12:17:01
0.0 / 5
620
تگهای خبر: آموزش , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد