مدیركل پدافند غیرعامل استانداری تهران عنوان كرد

برگزاری برنامه های هفته پدافند غیرعامل با رعایت پروتکلهای بهداشتی

برگزاری برنامه های هفته پدافند غیرعامل با رعایت پروتکلهای بهداشتی

به گزارش بکسیها مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران اظهار داشت: باتوجه به شرایط کرونائی تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در برنامه های مختلف این هفته می باشد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، علی رضوان با اشاره به اهمیت هفته پدافند غیرعامل گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است که با اجرای برنامه های مفید، متنوع، فراگیر و هدفمند شاهد معرفی دستاوردهای دستگاه های اجرائی خصوصاً دستگاه های دارای زیر ساخت، فرمانداری ها و شهرداری ها در زمینه های تخصصی، عمومی و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در بین مسئولان، کارشناسان و آحاد جامعه باشیم.
وی با اعلان اینکه فلسفه هفته پدافند غیرعامل نهادینه سازی این فرهنگ است، اضافه کرد: دستورالعمل های اجرائی درباب پدافند غیرعامل به دستگاه های مختلف ابلاغ گردیده است که شامل چند مولفه برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، رزمایش ها، تبلیغات محیطی و غیره می باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران با اعلان اینکه باتوجه به شرایط کرونائی، تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در برنامه های مختلف این هفته می باشد، اشاره کرد: همایش ها به شکل مجازی برگزار می گردد و در رزمایش ها خصوصاً دستگاه های دارای زیرساخت تاکید شده تا پروتکل ها رعایت شود.
رضوان با اعلان اینکه یکی از موارد قابل توجه در حوزه رعایت پدافند غیرعامل مشکل اخیر پمپ بنزین ها بود، اظهار داشت: مردم آگاهی داشتند و همراه و همگام با مسئولین بودند چونکه می دانستند این اقدام از اهداف دشمن در جهت فاصله گذاری بین مردم و مسئولان است.
وی اشاره کرد: آموزش و پرورش شهر تهران دوره آموزش عمومی ۱۸ ساعته در حوزه پدافند غیر عامل برای ۵۳ هزار نفر از فرهنگیان برگزار کرده که ۹۵۴ هزار نفر ساعت را دربرمی گیرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران اشاره کرد: روز گذشته رزمایش تب کریمه کنگو در شهرستان رباط کریم با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی انجام شد تا سنجش آمادگی دستگاه های دخیل صورت گیرد؛ رزمایش قطعی برق نیز در نخستین روز از هفته پدافند غیرعامل انجام شد.
رضوان با اشاره به این که شعار این هفته "پدافند غیرعامل، ایران پایدار" می باشد، اضافه کرد: سطح اجرائی برنامه ها ملی _دستگاهی، استانی، شهرستانی و شهری است، در این راستا رزمایش هایی که شهرداری در نظر گرفته در حوزه پدافند شیمیایی، پرتوی و سایبری برگزار شده ضمن این که پدافند پرتوی نیز در بیمارستان شریعتی انجام شد.




منبع:

1400/08/11
09:13:45
0.0 / 5
727
تگهای خبر: آموزش , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد