استاندار تهران:

پروژه های جدید پیش از تکمیل طرح های نیمه تمام در تهران شروع نشود

پروژه های جدید پیش از تکمیل طرح های نیمه تمام در تهران شروع نشود

استاندار تهران اظهار داشت: نباید پروژه های جدید پیش از تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تهران شروع شود.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، محسن منصوری بامداد پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل شهرستان قرچک طی سخنانی اظهار داشت: در بازدید از زیرگذر «طالب آباد» اطمینان حاصل شد که این پروژه حتما به صلاح مردم است اما به فرماندار قرچک دستور دادم تا با تشکیل تیم فنی بر روند اجرای پروژه نظارت کنند.
وی اضافه کرد: موارد مربوط به زیرگذرهای شهرستان قرچک که عمدتا نیمه کاره هستند به هیچ عنوان زیبنده استان تهران نیست و دستور اکید به فرمانداران داده شده تا پروژه های نیمه تمام به تکمیل نشده اند پروژه دیگری در شهرستان های استان شروع نشود.
استاندار تهران اضافه کرد: با مذاکره ای که با شهردار قرچک شد به این جمع بندی رسیدیم، که ایستگاه قطار در شهرستان قرچک باید اصلاح هندسی شود شود وضعیت فعلی این ایستگاه در شأن مردم نیست.
منصوری اظهار داشت: امکان آن وجود داشت بعد از تکمیل پروژه ریلی در شهرستانی های ورامین، قرچک و پیشوا، پروژه ریلی در گرمسار ادامه یابد، می توانست پروژه ریلی ابتدا در دشت ورامین تکمیل شود و بعد به گرمسار برود.
وی اضافه کرد: مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی قرچک در زمینه های مختلف نظیر جهاد کشاورزی و امکانات زیرساختی ظرف مدت یک ماه باید پیگیری و اعلام گردد، مسئولان باید تعارفات را کنار بگذارند و مشکلات را به وضوح بیان کنند.

1400/08/13
12:55:58
0.0 / 5
621
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد