معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاكید كرد

تلاش شهرداری برای کارآفرینی و رفع مشکلات شهروندان

تلاش شهرداری برای کارآفرینی و رفع مشکلات شهروندان

بکسیها: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تکیه بر این که تلاش شهرداری رفع مشکلات شهروندان است، اظهار داشت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.



به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا محمد امین توکلی زاده در حاشیه مراسم افتتاح دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران (توتیا) که با حضور مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه ۱۹ برگزارشد، ضمن اشاره به این که در دو سال قبل با شیوع کرونا خیلی از کسب و کارها گرفتار مشکل و افراد دارای کسب و کارهای کوچک خانه نشین شدند، اظهارکرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می تواند به ارتقای زندگی شهروندان کمک نماید. یکی از این اقدامات، کوشش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است.

مراکز توتیا گامی در راه تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی

در ادامه این مراسم سید مالک حسینی - مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران - اظهار داشت: مراکز توتیا تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان داده است. به این معنا که در کنار اختصاص منابع و زیرساخت ها به واحدهای کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می نماییم تا افرادی که ایده ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه ها متصل شوند و از مرحله تبدیل ایده به طرح اجرایی تا تأمین مالی، برندسازی و فروش در کنار این مجموعه ها قرار گرفته است و به آنها خدمات عرضه می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی ضمن اشاره به این که یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است، اظهارکرد: برندسازی و طراحی نشان مشخص برای کالاهای ساخته شده و ورود به شبکه فروش زنجیره های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران کاستی های کسب و کارهای کوچک می توانند ورود کنند. مرکز توتیا منطقه ۱۹ بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه بعنوان طرح نمونه برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.





منبع:

1400/08/13
20:31:21
0.0 / 5
532
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد