تحقق ۱۴۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ری

تحقق ۱۴۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ری

به گزارش بکسیها فرماندار ویژه شهرستان ری از تحقق ۱۴۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ری امسال اطلاع داد.


حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، گفت: بطور قطع تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در اولویت کاری همه دستگاههای شهرستان بوده و با تغییر دولت هم این هدف بیشتر از پیش دنبال شد به نحوی که از آغاز سالجاری تابحال تعهد اشتغال شهرستان به میزان ۱۴۰ درصد صورت گرفته است. یکی از اهداف دولت سیزدهم خدمت بی منت به مردم است و در شهرستان ری هم عمده مسؤلان بدنبال خدمت صادقانه به مردم تهران هستند.
وی ادامه داد: با حمایت پرارزش ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، دستگاههای اجرایی و همراهی مردم، توفیق کسب عنوان برتر کشوری برای شهرستان ری بدست آمد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش دیگری از صحبت های خود در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان ری اظهار داشت: تابحال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شده که این آمار بیشتر از ساکنان شهرستان و به خاطر وجود مراکز واکسیناسیون شبانه روزی در شهر ری است.
توکلی با تکیه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای ریشه کنی و کنترل ویروس کرونا تصریح کرد: خوشبختانه همه مسؤلان، نهادها و دستگاههای اجرایی این شهرستان همراهی لازم را در جهت اجرای طرح "حاج قاسم سلیمانی" مدنظر قرار دادند.




1400/08/20
21:22:00
0.0 / 5
492
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد