تاکید چمران بر دریافت تاییدیه ایمنی برای ساختمان جدید پلاسکو

تاکید چمران بر دریافت تاییدیه ایمنی برای ساختمان جدید پلاسکو

بکسیها: رئیس شورای شهر تهران بر ضرورت اخد تأییدیه ایمنی از سازمان آتش نشانی برای ساختمان جدید پلاسکو تاکید نمود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مهدی چمران در انتها سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز گزارشی از محله امامزاده عبدالله منطقه ۹ داشتیم که به مشکلات این منطقه اشاره شد البته مشکلات بسیاری در این منطقه وجود دارد همچون آن میتوان به تکمیل ادامه بزرگراه یادگار امام اشاره نمود که خواست مردم این منطقه است و پیگیری آن باید توسط شهرداری تهران صورت گیرد.
وی ادامه داد: البته تکمیل بزرگراه یادگار امام یکی از کلان پروژه های است که اعتبار بسیاری می خواهد و برای این پروژه سه لاین در نظر گرفته خواهد شد که یک قسمت آن به صورت مستقیم به بزرگراه خلیج فارس مرتبط می شود و یک لاین به میدان مفتح می رسد و در ادامه به جاده ساوه منتهی می شود و لاین دیگر به صورت بلوار به میدان ۹ دی متصل خواهد شد که متاسفانه این پروژه نیمه تمام باقی مانده است.
چمران افزود: در بخش دیگری از این جلسه بحث آتشسوزی بازار گل محلاتی مورد بررسی قرار گرفت که این مورد سبب شد مشکلات آن منطقه که فراوان است مورد بررسی اعضا قرار گیرد. شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی هر دو بگونه ای سند برای مالکیت زمین این بازار گل دارند که باید در نهایت با همکاری وزارت کار و اصنافی که آنجا مستقر هستند تصمیم گیری در مورد این بازار صورت گیرد. بیشتر حوادث آتشسوزی در این بازار گل به علت وجود اصنافی به جز گل و گیاه است که بایدهمگی ساماندهی شوند. بنابراین باید با پیگیری این مساله مشکلات آنجا حل و فصل شود.
چمران تصریح کرد: اگر لزوم بازسازی این بازار گل وجود دارد باید کسبه بطور موقت به جای دیگری منتقل شوند و بعد از بازسازی به این بازار برگردند و اگر هم مقرر است که به صورت کلی به جای دیگر منتقل شوند باید با صاحبان منافع در آنجا تصمیم گیری درستی اتخاذ شود.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در مورد عدم دریافت تاییدیه ایمنی توسط ساختمان پلاسکو اظهار داشت: تاکید کردیم که قبل از افتتاح آتش نشانی بازدیدی از ساختمان داشته باشد و شرایط ایمنی مورد نظرآتش نشانی حتما دراین ساختمان تامین گردد. هم اکنون ساختمان جدید الاحداث ان شاء الله که ایمن است و درحال پیمودن فرایند دریافت تأییدیه از آتش نشانی است. برای مبحث پارکینگ درحال حل مشکل هستند تا با توافق با پارکینگ پروانه نسبت به تأمین پارکینگ برای این ساختمان اقدام نمایند.





منبع:

1400/10/07
21:46:42
0.0 / 5
702
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد