انتقاد امانی از عدم اطلاع رسانی شفاف شهرداری در مورد بی آرتی خوابی

انتقاد امانی از عدم اطلاع رسانی شفاف شهرداری در مورد بی آرتی خوابی

بکسیها: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم اطلاع رسانی شفاف و دقیق شهرداری در مورد بی آر تی خوابی انتقاد نمود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، ناصر امانی بامداد امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود با گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بتازگی پدیده بی آر تی خوابی به سرخط رسانه ها تبدیل گشته و متاسفانه رسانه های معاند و بیگانه با قراردادن سه کلمه کارتن خوابی، گورخوابی و بی آر تی خوابی موج تبلیغات منفی مقابل کشورمان و مدیریت شهری به راه انداختند؛ اما از سویی دیگر واکنش شفاف و قانع کننده ای از طرف شهرداری ندیدیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همانطور که بارها انتقاد کردیم رسانه ها در زمینه مدیریت شهری فعلی جدی گرفته نمی شوند، اظهار نمود: این دفعه هم شاهد توضیح اصولی و شفاف از طرف مسئولان شهرداری نبودیم که بیایند بگویند که این مساله صحت دارد؟مگر شهرداری گرمخانه ندارد؟ چرا این افراد توسط اورژانس اجتماعی هدایت نمی شوند؟ مبلغ ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان را چه کسی می گیرد؟

امانی با اشاره به اینکه مسیر تجریش، راه آهن، تهران پارس، آزادی که در گزارش ها قید شده مسیر فرعی نیستند و کافی است مدیران مربوطه یک شب به این خطوط نظارت کنند، افزود: از شهرستان های دور به من پیامک زده اند که آیا این مساله صحت دارد؟ ما انتظار داشتیم اطلاع رسانی سریع و شفافی دراین زمینه صورت گیرد که مورد سو استفاده قرار نگیرد.
وی همین طور با اشاره به وضعیت نامناسب پله های برقی در تهران اظهار داشت: گزارشات رسمی نشان میدهد که ۵۰ درصد پله های برقی در تهران خاموش و یا غیرفعال هستند به شکلی که در یک منطقه که ۱۶ پله برقی داشت شخصا مشاهده کردم که بر طبق سیستم رسمی شهرداری هشت پله خاموش است و مابقی نیز سقف و نظافت قابل قبولی نداشتند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اختلاف معاونت حمل و نقل و سازمان زیباسازی که ذیل معاونت خدمات شهری فعال است، اظهار نمود: علت این نابسامانی اختلاف میان این دو معاونت است و متاسفانه این اختلاف همچنان به قوت خود باقی است.
وی افزود: به شهردار تذکر می دهم که نسبت به تعیین تکلیف متولی پله های برقی اقدام نموده و با ابلاغ کتبی و تخصیص اعتبار به یکی از دو معاونت مربوطه مشکلات پله برقی را حل کنند.



1400/10/12
13:49:29
0.0 / 5
687
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد