با حضور مدیر كل تامین مسكن و امور مهندسی ساختمان كمیته امداد كشور؛

کلنگ راه اندازی نمادین چهارصد واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد

کلنگ راه اندازی نمادین چهارصد واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد

کرمان کلنگ راه اندازی 400 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با حضور مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در روستای قنات ملک شهرستان رابر، زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به زمین زده شد.


به گزارش بکسیها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمان، محمود توکلی، مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور، در این مراسم اظهار داشت: اگر کمیته امداد بعنوان یک بال عاطفی نظام مطرح شود و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی هم بعنوان بال انقلابی در نظر گرفته شود، با این دو بال چند سالی است که پرواز بلندی شکل گرفته است.
وی بیان نمود: در افق اول 4100 واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه راه اندازی و تحویل مددجویان شد و در افق دوم هم 6500 واحد درحال ساخت است که روز گذشته مراسم اختتامیه 380 واحد مسکونی از این تعداد واحد در افق دوم در استان گیلان برگزار گردید.
توکلی تصریح کرد: این 400 واحد مسکونی هم بخشی از فاز سوم با مشارکت سپاه است که در چارچوب پروژه 5 هزار واحدی از 40 هزار واحد مسکونی استارت زده شد.
مدیر کل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور افزود: استان کرمان اگر آمادگی داشته باشد این 400 واحد مسکونی را افزایش خواهیم داد.
وی در انتها تصریح کرد: بطور قطع روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در هر مکانی که دغدغه محرومان باشد ناظر و حاضر است.
همچنین یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، در این مراسم گف: این واحدهای مسکونی در چارچوب تفاهمنامه چند جانبه در بحث مسکن مددجویان بین کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه منعقد شده که مجری این پروژه هم سپاه ثارالله است.
وی افزود: در چارچوب این تفاهمنامه 5 هزار واحد مسکونی در سطح کشور مقرر است راه اندازی شود که بیشترین سهم به استان کرمان که شامل 400 واحد مسکونی است اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه سال قبل 40 واحد مسکونی در مراسم نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ زنی شد اظهار داشت: این واحدها به مناسبت دومین سالگرد شهادت سلیمانی افتتاح و تحویل مددجویان شد.
صادقی تصریح کرد: این 400 واحد که امروز به صورت نمادین در روستای قنات ملک کلنگ زنی شد، سال آینده در همین مکان هم مراسم افتتاح و بهره برداری نمادین این واحدهای مسکونی برگزار گردد.
شایان ذکر است در این مراسم سردار احمدیان، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند.




منبع:

1400/10/16
12:01:31
0.0 / 5
746
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد