تلاش شهرداری تهران برای حذف موانع اشتغال جوانان

تلاش شهرداری تهران برای حذف موانع اشتغال جوانان

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلان اینکه سومین مرکز توتیا به بهره برداری رسید، اظهار داشت: با کمک شهرداران مناطق برای حذف موانع اشتغال جوانان تلاش می نماییم.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مراسم افتتاح مرکز توتیا منطقه ۱۰ با اشاره به این که در سازمان در راه تسهیل کسب وکار جوانان برنامه های ویژه ای در دست اقدام داریم، اظهار داشت: امسال سومین مرکز توتیا به بهره برداری رسید و تا آخر سال دو مرکز دیگر هم در مناطق دیگر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: یکی از اهداف سازمان ایجاد مراکز توتیا در مناطقی ست که تعداد جوانان آنها بیشتر است. با این گام، قدم کوچکی در ایجاد اشتغال برای این جوانان برداشته می شود و در این راه به اندازه وسع شهرداری قدم بر می داریم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، با تاکید بر این که باید موانع اشتغال از سر راه جوانان برداشته شود، اضافه کرد: اگر فقط موانع را از سر راه جوانان و مسیر اشتغال برداریم، کار بزرگی انجام داده ایم. اگر هدف کمک و حمایت باشد، باید تلاش نماییم در سطح مناطق موانع از سر راه افرادی که به دنبال توسعه کسب وکار هستند، برداشته شود.
احمدی صدر افزود: این هدف دست یافتنی است و ان شالله با کمک شهرداران مناطق شهرداری تهران این کار را انجام می دهیم.
وی درباب منطقه ۱۰ عنوان کرد: شهروندان این منطقه دینشان را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و ایجاد مراکز توتیا و خدمات دیگر کمترین اقدامی ست که می توانیم در یک منطقه انجام دهیم.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: به طور قطع این منطقه وسعت و ظرفیت داشتن مراکز بیشتری را دارد، اما امکانات ما هم محدود است. با کمک خیرین و امکانات شهرداری مراکز توتیا را توسعه می دهیم.



1400/11/14
23:48:17
0.0 / 5
694
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد