معاون شهردار تهران خبر داد

استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر

استقبال از ایام دهه فجر با طرح تحول نگهداشت شهر

بکسیها: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» در 8 منطقه بطور همزمان و آماده سازی محورهای اصلی راهپیمایی 22 بهمن آگاهی داد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، حسین نظری با بیان این خبر و با تاکید بر این که اولویت ما در مناطق شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان است، اظهار داشت: تمام محورهای مسیر خیابان انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در امتداد طرح «تحول نگهداشت شهر» پایش می شود.
وی عنوان کرد: این طرح بمنظور رفع معضلات نگهداشتی شهر شامل مشکلات فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و... جمعه ۱۵ بهمن با همت معاونت های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران با حضور عوامل اجرائی و نظارتی در مناطق ۲، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اجرا می شود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به این که طرح «تحول نگهداشت شهر» از ۲۲ آبان با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت های شهرداری تهران شروع شد، اظهار داشت: گزارش های دستگاه های نظارتی گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح بوده است و امیدواریم با ادامه اجرای این طرح که مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در ایام پایانی نیز خدمات مطلوبی به شهروندان محترم ارائه دهیم.
نظری اشاره کرد: در کنار طرح «تحول نگهداشت شهر» که با همت معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می شود؛ ویژه برنامه های فرهنگی مناطق ۲۲ گانه، سازمان ها و مراکز شهرداری تهران در گرامیداشت ایام دهه فجر نیز به اهتمام معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام می شود.
طبق گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، وی درباب برنامه های فرهنگی ایام دهه فجر که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه برگزار می شود، اظهار داشت: تشکیل ستاد منطقه ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت های مذهبی در برگزاری جشن ها، کاروان نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روزها برگزار می گردد.






منبع:

1400/11/16
13:26:24
0.0 / 5
602
تگهای خبر: خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد