عبدالملكی:

نظام ناعادلانه حقوق و دستمزد باید اصلاح گردد

نظام ناعادلانه حقوق و دستمزد باید اصلاح گردد

بکسیها: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور داد کمیته ویژه ای متشکل از کارمندان برای ساماندهی امور رفاهی این وزارت خانه تشکیل گردد.



به گزارش بکسیها به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» در نشست هم اندیشی با کارکنان ستاد وزارت کار دستور داد کمیته ای ویژه برای ساماندهی امور رفاهی تشکیل گردد.
عبدالملکی در این جلسه با ناعادلانه خواندن پرداخت حقوق و دستمزد در دستگاههای اجرایی اظهار داشت: برای افزایش بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خویش را به کار خواهیم بست.
وزیر کار اضافه کرد: شخص رئیس جمهور هم چندین بار در جلسات هیئت دولت نسبت به لزوم واریز عادلانه حقوق و دستمزد تاکید داشته و در این خصوص سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه هم کارگروهی ویژه تشکیل داده اند.
عبدالملکی به ضرورت بهره مندی از تجربیات نیروهای بدنه وزارت کار اشاره نمود و اظهار داشت: برای تربیت مدیران ارشد و هدایت جوانان نخبه و مستعد در این مجموعه، بسترسازی های لازم را انجام می دهیم.
وی تاکید کرد: افزایش کارانه، رفاهیات، حقوق و دستمزد، پاداش و عیدی کارکنان ستادی و استانی وزارت کار به صورت ویژه در دستور کار است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور بازرسی وزارت خانه و یکی از کارمندان را مأمور برگزاری انتخابات کمیته ساماندهی امور رفاهی وزارت مردم کرد؛ بر مبنای پیشنهاد وزیر که با استقبال کارکنان مواجه گردید ۴ نفر از اعضای این کمیته ۵ نفره به انتخاب کارمندان و یک نفر بعنوان نماینده وزیر حضور خواهد داشت.
در این نشست تعدادی از کارکنان انتقادات خویش را در حضور وزیر و معاونین وی مطرح نمودند. تفاوت میزان حقوق و رفاهیات کارکنان وزارت کار با دستگاههای دولتی همچون مطالبات مطرح شده بود.
جمعی از کارمندان در انتها به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات خویش را با دکتر عبدالملکی مطرح کردند؛ این نشست ها به صورت دوره ای تکرار خواهد شد.


منبع:

1401/01/30
22:21:26
0.0 / 5
792
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد