مدیركل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

پیشبینی ورود ۱۱۰ هزار دانش آموز به پایه اول در خوزستان

پیشبینی ورود ۱۱۰ هزار دانش آموز به پایه اول در خوزستان

به گزارش بکسیها، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: امسال پیشبینی می شود که ۱۱۰ هزار دانش آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس خوزستان وارد شده و آموزش ببینند.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار نمود: پروژه مهر یکی از طرح های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است که در جهت آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و آگاه سازی خانواده ها در ارتباط با برنامه های آموزش و پرورش هر ساله از آغاز تیرماه شروع می شود.
وی با تکیه بر لزوم مشارکت سایر دستگاه ها در بحث پشتیبانی از آموزش و پرورش خوزستان در حوزه بازگشایی مدارس بیان نمود: یکی از راهبردهای آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت عملکردی دستگاههای هم راستا در حوزه فرهنگی جهت کمک به آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: «تبسم مهر، کار جهادی و عدالت آموزشی» بعنوان شعار طرح پروژه مهر در خوزستان تعیین شده و مهم ترین راهبرد در جهت اجرایی شدن این شعار هم کوشش برای تحقق نصیب برابر آموزشی بر مدار سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان است.
حمیدی نژاد ضمن اشاره به وضعیت پوشش تحصیلی پایه اول ابتدایی در خوزستان اظهار داشت: امسال پیشبینی می شود که ۱۱۰ هزار دانش آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس خوزستان وارد شده و آموزش ببینند؛ البته تا کنون بالغ بر ۹۳ هزار و ۷۸۰ دانش آموز در مدارس استان ثبت نام کردند و از این تعداد ۶۰ هزار نفر موفق به سپری کردن فرایند سنجش سلامت شدند.
وی ضمن اشاره به اجرایی شدن طرح مدرسه تابستان در مدارس خوزستان اظهار داشت: نزدیک به ۶۰ هزار دانش آموز ابتدایی در مدارس ابتدایی که دارای افت تحصیلی هستند زیر پوشش آموزش های تابستانه قرار دارند و انتظار ما استقبال بیشتر خانواده ها از این طرح مجانی در استان است.

1401/05/23
15:40:13
0.0 / 5
630
تگهای خبر: آموزش , پروژه , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد