مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران:

مهندسی خطوط اتوبوسرانی پایتخت از تیرماه کلید می خورد

مهندسی خطوط اتوبوسرانی پایتخت از تیرماه کلید می خورد

به گزارش بکسیها، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار داشت: شروع مهندسی خطوط اتوبوسرانی از اول تیرماه و با جابه جایی برخی از اتوبوس های ایستگاه های کم تردد و کم مسافر به انجام می رسد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در این زمینه که شرایط اورهال اتوبوس های پایتخت در چه وضعیتی قرار دارد؟ اظهار داشت: اورهال و بازسازی اتوبوس ها طبق برنامه تا ابتدای مهرماه صورت خواهد گرفت. پیش از بازگشایی مدارس قریب به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از بخش ملکی یعنی اتوبوس های شهرداری بهسازی و نوسازی می شود. همین طور در تلاش هستیم تا ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس های بخش خصوصی را با یارانه ای که می دهیم بازسازی کرده و وارد ناوگان نماییم.
وی در پاسخ به این پرسش که امسال برنامه ای برای تغییر خطوط اتوبوس در پایتخت وجود دارد یا خیر؟ نیز اظهار داشت: برای مهندسی خطوط هم برنامه ریزی هایی کردیم. شروع مهندسی خطوط از اول تیرماه و با جابه جایی برخی از اتوبوس های ایستگاه های کم تردد و کم مسافر به انجام می رسد.
علیزاده با اعلان اینکه در این ایستگاه ها بجای اتوبوس از مینی بوس استفاده می نماییم، اشاره کرد: ۶۲ دستگاه مینی بوس را وارد ناوگان مهندسی خطوط می نماییم و ۵۷ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرمسافر منتقل می نماییم. اینطور سرفاصله ها در خطوط پرتردد کمتر می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: تا انتهای سال با مهندسی خطوط ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را به خطوط پرتردد جابه جا می نماییم.
طبق گزارش سایت شهر، او در آخر نوید ورود ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس امسال را به ناوگان اتوبوسرانی داد و اظهار داشت: به شرط تامین منابع اعتباری در نظر داریم که ۲۰۰۰ اتوبوس تولید داخل و ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس خارجی را به خطوط اتوبوسرانی پایتخت اضافه نماییم.




منبع:

1402/03/22
08:06:58
0.0 / 5
405
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد