جانشین فرمانده مرزبانی فراجا:

وضعیت مرزها قابل قبول است

وضعیت مرزها قابل قبول است

به گزارش بکسیها، جانشین فرمانده مرزبانی فراجا ضمن اشاره به این که وضعیت مرزها قابل قبول و مطلوب است، اظهار داشت: امنیت در مناطق مرزی رو به رشد است.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، سردار جلال ستاره بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی مازندران با قدردانی از کارکنان دریابانی استان مازندران با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات در جامعه ناشی از غفلت در راه بندگی خدا است، اضافه کرد: خوشبختانه در مرزهای جمهوری اسلامی با همه شیطنت های صورت گرفته و با همه دیکتاتوری هایی که در بعضی کشورها و حاکم است وضعیت مرزهای ما قابل قبول است.
وی افزود: زمانی در بعضی مرزها همچون کردستان اقدامات مغایر قانون زیادی صورت می گرفت اما امروزه شاهد حضور مردمانی ارزشی، غیرتمند، سلحشور و مدافع نظام و انقلاب هستیم و شاهد می باشیم که عمران آبادانی تا نزدیکی های مرز افزوده شده و این مبین پایداری امنیت برای سرمایه گذاری است.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته شاهد آن هستیم که مرزنشینان تا نقطه صفر مرزی مشغول کشاورزی و زراعت هستند و در سیستان و بلوچستان هم با همت دولت طرح های اجرایی بسیار وسیع در حال اجرا می باشد و به نظر می آید در این محدوده هم و قاچاق رخت برخواهد بست.
سردار ستاره با این که در بعضی مرزها همچون شمالی و مرزهای کویت، عمان، بحرین، قطره و غیره قاچاق نداریم، اضافه کرد: بیشتر قاچاق موجود از نوع قاچاق سوخت و دام است و دیگر گونه های قاچاق را در مرزها نداریم.
جانشین فرمانده مرزبانی فراجا ضمن اشاره به ظرفیتهای اکولوژی دریای خزر، همکاری با نهادهای فرهنگی و انتظامی در این عرصه را از برنامه ها بیان کرد و اظهار داشت: گونه های منحصربه فردی در این دریا وجود دارد و تمام تلاش اینست که به مسؤلان شیلات برای حفظ ذخایر آبزیان کمک نماییم.
سردار ستاره تصریح کرد: همینطور نباید از ظرفیت گردشگری در حوزه دریای خزر غافل بمانیم و باید آنرا به وضعیت مطلوب نزدیک نماییم و در این خصوص نیازمند طرح های هستیم تا دسترسی به دریا آن مدیریت شده و کنترل شده باشد.
وی اظهار داشت: در سالهای گذشته نگران غرق شدن افراد و مسافران در دریا بودیم اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته این نگرانی کمتر شده است.
در این مراسم از تلاشهای سید تقی حسینی تقدیر و سرهنگ عبدالله خسروی بعنوان فرمانده جدید مرزبانی ارائه شد.


منبع:

1402/03/27
16:36:38
0.0 / 5
421
تگهای خبر: سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد