رئیس كمیته ایمنی شورای شهر تهران عنوان كرد

مالکان ساختمان های ناایمن باید ملزم به ایمن سازی شوند

مالکان ساختمان های ناایمن باید ملزم به ایمن سازی شوند

به گزارش بکسیها، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که با همکاری قوه قضاییه و سازمان آتش نشانی، مالکان ساختمان های ناایمن ملزم به ایمن سازی شوند؛ چونکه در غیر این صورت پیرو اعلام جرم دستگاه قضایی، مالکین باید منتظر برخوردهای قانونی و کیفری باشند.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مهدی بابایی با اعلان اینکه فهرست انتشار یافته ساختمان های ناایمن در ارتباط با ایمنی آتش نشانی است، اظهار نمود: ساختمان ها تا آن زمان که تأییدیه آتش نشانی دریافت نکنند، از نظر ما ناایمن محسوب می شوند و هرگونه بهره برداری از آنها تهدیدی برای ایمنی است.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلان اینکه فرایند نصب بنر اطلاع رسانی در ساختمان های ناایمن قبل از انتشار فهرست انجام شد، اشاره کرد: با این وجود نصب بنر آنچنان که باید و شاید اثرگذار نبود و با اطلاع رسانی که صورت گرفت، به اطلاع عموم رسید و همه آگاه شدند.
بابایی اظهار امیدواری کرد که با همکاری قوه قضاییه و سازمان آتش نشانی، مالکان ساختمان های ناایمن ملزم به ایمن سازی شوند؛ چونکه در غیر این صورت پیرو اعلام جرم دستگاه قضایی، مالکین باید منتظر برخوردهای قانونی و کیفری باشند.
ایشان سپس تصریح کرد: بعد از انتشار فهرست، بر مبنای مصوبه شورا، شهرداری می تواند در صورت عدم اقدام مالکان برای ایمن سازی خواهان و پیگیر قطع انشعاب این ساختمان ها شود و در صورت ادامه این روند، نسبت به پلمب اقدام نماید.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در تماسی که با مدیرعامل سازمان آتش نشانی داشتم اعلام نمود که از روز انتشار فهرست، مراجعات جهت انجام فرایند ایمن سازی بسیار سرعت گرفته است و این امیدواری وجود داشت که تعداد قابل توجهی از این ساختمان ها، ایمن سازی را آغاز کنند.
طبق گزارش سایت شهر، او در آخر به مردم سفارش کرد که تا آن زمان که تأییدیه ایمنی ساختمان های ناایمن مندرج در فهرست صادر نشده، در تردد به این ساختمان ها دقت کنند.




منبع:

1402/04/06
11:33:23
0.0 / 5
409
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد