رئیس كل دادگستری هرمزگان:

عامل اصلی شهادت مسعود پرکاس دستگیر شد

عامل اصلی شهادت مسعود پرکاس دستگیر شد

بکسیها: رییس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عامل اصلی شهادت مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان اطلاع داد.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، مجتبی قهرمانی قبل از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اعلام نمود: با پیگیری های دستگاه قضایی و در نتیجه بیشتر از چهارماه کار اطلاعاتی و فنی مرزبانی استان هرمزگان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)، خوشبختانه مخفیگاه عامل اصلی شهادت شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در استان یزد شناسایی شد.
وی اضافه کرد: به دستور مقام قضایی با اعزام تیم اطلاعات و عملیات مرزبانی استان هرمزگان به استان یزد، در نتیجه همکاری خیلی خوب مسؤلان قضایی و انتظامی این استان، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شد و درحال انتقال به هرمزگان است.
قهرمانی خاطرنشان کرد: پیش از این، پنج نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ پرکاس دستگیر شده بودند که با دستگیری این شرور مسلح بعنوان عامل اصلی این جنایت، تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اختلال گران نظم و امنیت کشور است، تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که برخورد دستگاه قضایی با آنها سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در انتها ضمن اشاره به نقش مهم و تعیین کننده حافظان امنیت کشور در شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت و همینطور تکمیل روند تحقیقات به منظور مشخص شدن زوایای پنهان فعالیتهای مجرمانه این افراد، از مبادرت به موقع و مقتدرانه نهادهای امنیتی و انتظامی و همکاری خیلی خوب مقامات و مسؤلان قضایی در استانهای یزد و هرمزگان در این خصوص تشکر و تقدیر نمود.
شایان ذکر است؛ سرهنگ شهید مسعود پرکاس «رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان» شامگاه روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در درگیری با باند اشرار در آب های نیلگون خلیج فارس بر اثر برخورد گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

1402/06/17
14:43:50
0.0 / 5
493
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد