نماینده مردم زاهدان در مجلس:

بیشتر از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه نشین هستند

بیشتر از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه نشین هستند

بكسیها: سیستان و بلوچستان نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  استان سیستان و بلوچستان و بخصوص شهر زاهدان با مشكلات زیادی مواجه می باشد و تصمیم داریم با تمام توان برای حل این مشكلات تلاش نماییم.


حسینعلی شهریاری در نشست ساماندهی حاشیه نشینی، ساماندهی حاشیه نشینی و اصلاح بافت فرسوده شهر زاهدان را ضروری دانست و اظهار داشت: متاسفانه بیشتر از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه نشین هستند که وضعیت زندگی شان به مراتب بدتر از زندگی روستایی است.
وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی استان حتی الامکان به شرکت های داخلی استان واگذار شود چونکه حضور و فعالیت شرکت های سایر استان ها و استان های معین باعث خروج پول و سرمایه از استان می شود و مردم ما از این منابع سهم نمی برند و این در شرایطی است که شرکت های داخلی استان در شرایط بیماری کرونا هم کار را تعطیل نکردند.
نماینده مردم زاهدان اضافه کرد: از بدو انقلاب اسلامی تابحال خدمات زیادی در استان انجام شده و دولت ها به این استان توجه داشته اند اما نیاز است مدیران استان برای دریافت بیشتر منابع از سطح کشور تلاش کنند.
شهریاری اظهار داشت: مجموعه مسؤلان جمهوری اسلامی برای استان محروم و دارای مسائل قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان که همجوار با دو کشور مساله دار هم است، به صورت ویژه توجه دارند و توجهات اخیر مقام معظم رهبری به استان در بحث پرداخت اعتبارات کلان از محل صندوق توسعه ملی مبین این مهم می باشد.



1399/03/17
14:33:11
5.0 / 5
2001
تگهای خبر: خدمات , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد