وزیر راه و شهرسازی عنوان كرد

حداقل سطح اشغال، برای 30 درصد در اختیار ارتش در پادگان06

حداقل سطح اشغال، برای 30 درصد در اختیار ارتش در پادگان06

بكسیها: وزیر راه و شهرسازی اشاره كرد: در 30 درصد محدوده پادگان 06 كه در اختیار ارتش قرار گرفته است حداقل سطح اشغال در نظر گرفته شده است.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در آئین آغاز عملیات راه اندازی بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران اظهار داشت: اگر نگاه حاکم گذشته درباب این محدوده ادامه پیدا می کرد اساسا نمی توانستیم به جمع بندی امروز برسیم.
وی ادامه داد: اینکه در این فضا به سبب قانون محیطی در اختیار داشته باشیم که برای ارائه خدمات به شهروندان در اختیار شهر قرار بگیرد اساسا حاصل جلسات و پیگیری های گوناگون بود و امیدواریم این خدمات باارزش به شهروندان ارائه شود.
اسلامی افزود: در ۳۰ درصدی که از این محدوده در اختیار ارتش قرار می گیرد حداقل سطح اشغال در نظر گرفته شده است تا در کنار بوستانی که راه اندازی می شود بخش مورد استفاده ارتش نیز نقش آفرین باشد و بعنوان محیطی مسکونی و خدماتی در کنار این بوستان ارائه خدمات داشته باشد.
وی اشاره کرد: اساسا می توانیم این الگو را بعنوان الگویی موفق در کل کشور تسری دهیم. موضوع مهمی که در پروسه مدیریت شهری نقش آفرین است.
وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش مهم کمیسیون های ماده ۵ در مدیریت شهری اشاره نمود و اضافه کرد: باید نقش این کمیسیون ها مورد توجه قرار گیرد. اگر توافق قبلی درباب این محدوده اجرایی می شد اساسا نمی توانستیم این خدمات را به شهروندان ارائه نماییم و امکان ایجاد چنین فضایی میسر نبود.
وی اشاره کرد: بارگزاری یک میلیون و خرده ای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری نبوده و تا کنون موضوع این محدوده به این شورا نیامده بود و برای نخستین بار این مساله به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارجاع شد که تصمیم نهایی برای راه اندازی این بوستان اتخاذ شد. امیدواریم این هدیه مبارک مردم عزیز تهران باشد. همین طور از فرماندهی معظم کل قوا و ارتش که این هدیه را به مردم تهران دادند قدردانی می نماییم.




منبع:

1399/03/17
23:06:02
5.0 / 5
1962
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد