مدیركل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد

آغاز پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد از فردا

آغاز پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد از فردا

به گزارش بکسیها، مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از فردا 21 خردادماه آغاز و تا دهم تیرماه صورت می گیرد اظهار داشت: دانش آموزان می توانند به صورت الکترونیکی در سرتاسر کشور از راه اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت نام خویش را انجام دهند.


زهرا پناهی روا در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد تا دهم تیرماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر تا ۲۰ تیر صورت خواهد گرفت اظهار داشت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان در بین پایه های مدارس شاهد در کلیه دوره های تحصیلی از اول تا پانزدهم مردادماه است.
وی با اعلان اینکه پیش ثبت نام بصورت الکترونیکی در سراسر کشور بوسیله درگاه my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به انجام می رسد اضافه کرد: بعد از اتمام این زمان بندی ها، دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع رسانی که بوسیله مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد و اولیاء از حضور در مدرسه جهت پیش ثبت نام جدا اجتناب کنند.
مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه باتوجه به اهداف طرح پراکنده شاهد و اولویت فرزندان طرح شاهد در استفاده از فوق برنامه ها، فضا و امکانات آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، ستادهای اجرائی شاهد استان، شهرستان، مناطق و نواحی با هماهنگی های لازم بوسیله بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرایط ثبت نام و ادامه تحصیل دانش آموزان طرح شاهد را فراهم می کنند افزود: سنجش آغازین برگزاری کلاس های پیش نیاز و مهارت آموزی و... در تمامی دوره های تحصیلی بر طبق ضوابط مندرج در شیوه نامه برنامه هفتگی مدارس شاهد همچون مواردی است که مدیران مدارس شاهد بر آن اهتمام خواهند داشت.




منبع:

1403/03/20
10:00:53
0.0 / 5
228
تگهای خبر: آموزش , خدمات , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد