آتشسوزی در زیرزمین یک مرکز درمانی در سعادت آباد

آتشسوزی در زیرزمین یک مرکز درمانی در سعادت آباد

به گزارش بکسیها، زیرزمین یک مرکز درمانی در سعادت آباد تهران گرفتار حریق شد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، حادثه حریق در یک مرکز درمانی ظهر روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۱۲۷ را به همراه گروه امداد و نجات ۳، نردبام هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاههای تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار سعادت آباد اعزام کرد.
با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین این واحد صنفی رخ داده و در جریان آن مقداری ضایعات در این قسمت گرفتار آتشسوزی شده بود. البته شعله های آتش در همان لحظات اولیه و قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، از جانب کارکنان مرکز درمانی مهار شده بود و در زمان رسیدن آتش نشانان، طبقات و راهروهای مرکز درمانی بخصوص طبقه دوم که بخش جراحی بود، مملو از دود شده بود.
در این شرایط نیروهای آتش نشانی مبادرت به ایمن سازی محل کرده و کارکنان مرکز درمانی و بیماران را از میان دود غلیظ نجات دادند. همزمان گروه دیگری از آتش نشانان هم با استفاده از تجهیزات تهویه و فن، دود ناشی از آتشسوزی را تخلیه کردند.
گزارش ها از آن حکایت می کند که درپی این حادثه به هیچ یک از کارکنان کادر پزشکی این مرکز درمانی و بیماران صدمه ای نرسیده است. علت حادثه هم از جانب کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است.




منبع:

1403/03/22
15:37:38
0.0 / 5
218
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد