مجموعه گردشگری تون فردوس میزبان معاون وزیر كشور

مجموعه گردشگری تون فردوس میزبان معاون وزیر كشور

بكسیها: خراسان جنوبی معاون وزیر كشور از طرح راه اندازی پارك گردشگری تون فردوس بازدید نمود.


مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور، امروز چهارشنبه ۲۸ خرداد به همراه مسئولان استانی از طرح راه اندازی پارک گردشگری تون فردوس بازدید کردند.

به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مجموعه گردشگری تون فردوس، ۱۸ هکتار مساحت دارد که راه اندازی آن از چند سال پیش در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت تا مهم ترین نیاز گردشگران این منطقه به اسکان و بهره مندی از محیط مصفا در زمان استقرار برطرف شود.

اجرای کامل این پروژه در سه فاز طراحی و کمپینگ های اقامتی، شهربازی، کتابخانه، سایت ورزشی، سکوی نشیمن، غرفه محصولات فرهنگی و صنایع دستی، خدمات بهداشتی، رستوران و چایخانه سنتی در فضای آن پیش بینی شده است.

پارگ گردشگری تون در ورودی فردوس از سمت طبس واقع شده که مسیر تردد مسافران و زوار فراوانی است و با تکمیل این طرح، امکانات رفاهی تفریحی مناسبی در اختیار شهروندان و مسافران قرار می گیرد.

نشست کاری با شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان از دیگر برنامه های معاون وزیر کشور در مسافرت به استان است.

این جلسه با هدف ٱشنایی معاون عمران و توسعه شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با شهرها و شهرداران استان برگزار و یک تفاهم نامه همکاری بمنظور تقویت سطح خدمات دهی شهرداری های استان به امضاء می رسد.





منبع:

1399/03/29
11:27:21
5.0 / 5
1987
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد