شهردار منطقه پنج خبر داد:

بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه سواری در اكباتان

بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه سواری در اكباتان

بكسیها: شهردار منطقه5، در بازدید از محله اكباتان برتسهیل در روند اجرای پروژه های خدماتی و شهری در محله اكباتان تاكید نمود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، فریدون حیدری در حاشیه این بازدید که با حضور عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و فرزانه صادق، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران برگزار شد، اظهار داشت: این بازدیدها برای شهرک اکباتان کارگشا است و برای تثبیت وضع موجود در تصمیم گیری های آتی شورای عالی شهرسازی و معماری تاثیرگذارخواهد بود.
وی بر تعیین تکلیف اراضی مشاعات محله اکباتان اصرار کرد و گفت: در تلاش هستیم تا درچارچوب ضوابط در حد ممکن لطمه هایی که از گذشته به مشاعات شهرک اکباتان وارد شده است را ترمیم نماییم.

او اضافه کرد: عملیات اجرایی مسیر دوچرخه سواری در اکباتان شروع شده و برای رفاه شهروندان محله اکباتان، بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه سواری به بهترین شکل در حال انجام می باشد.
شهردار منطقه ۵، بر لحاظ نشدن سهم مردم در پروژه مگامال اصرار کرد و اظهار داشت: بازنگری، طراحی و ساخت مابقی این پروژه به شکلی که بخش های خدماتی در آن بیشتر دیده شود، در دستور کار قرار گرفته شده است؛ تسهیل در اجرای خدمات رسانی به شهروندان با تجدید نظر در بعضی موارد کمیسیون ماده پنج، همچون مواردی بود که در این بازدید بر آن تاکید و توافق شد.

حیدری بر اشراف معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اشاره نمود و گفت: با ارتباط های تنگاتنگی که این معاونت با وزارت راه و شهرسازی دارد نیازهای مردم این محله در طرح های آینده لحاظ خواهد شد.

شهردار منطقه ۵، اشاره کرد: در بخش های عمومی دیگر هم در حال سرمایه گذاری هستیم و در زمینه آب رسانی فضاهای عمومی درون شهرک و تصفیه مجدد آب فاضلاب تصفیه خانه اکباتان برای آبیاری معابر اصلی و پارک های جنگلی با شرکت آبفا به توافق رسیده ایم.

طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حیدری ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از ظرفیت خوب شورایاری، هیات مدیره بلوک ها و هیات مدیره مرکزی اکباتان، خیلی از مشکلات مردم برطرف و طرح های مفید اجرا شود، به نحوی که بدون فشار روانی و تهدید، آرامش اهالی اکباتان تامین گردد.




منبع:

1399/04/07
20:51:15
5.0 / 5
1982
تگهای خبر: خدمات , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد