دریافت گواهی های اختتام كار ساختمانی غیرحضوری شد

دریافت گواهی های اختتام كار ساختمانی غیرحضوری شد

بكسیها: مدیركل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از عملیاتی شدن دریافت غیر حضوری گواهی های اختتام كار ساختمانی آگاهی داد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، حامد سلیمی درباب امکان دریافت غیر حضوری گواهی های اختتام کار ساختمانی اظهار داشت: در امتداد پروسه هوشمندسازی و بمنظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، از تاریخ هفتم تیر ماه سال جاری"چاپ گواهی های اختتام کار ساختمانی" از دسترسی مرکز چاپ اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه خارج و به صورت سیستمی آرشیو می شود؛ بدین جهت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نبوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و با بهره گیری از نام کاربری شهروندی خود مبادرت به دریافت و چاپ گواهی کنند.

وی ادامه داد: در صورتیکه متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من(my.tehran.ir) ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سلیمی تاکید کرد: پس از تأیید تعهد نامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و ورود با نام کاربری شهروندی خود مبادرت به دریافت و چاپ گواهی کنند.




منبع:

1399/04/10
23:31:59
5.0 / 5
1769
تگهای خبر: خدمات , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد