آغاز مرحله دوم عرضه خدمات پزشكی به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

آغاز مرحله دوم عرضه خدمات پزشكی به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

به گزارش بكسیها معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 اظهار داشت: مرحله دوم عرضه خدمات سلامت محور پزشكی به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در جنوب شهر شروع شد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، محسن فریدی با اشاره به اهمیت غربالگری در جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری ها بخصوص در وضعیت بحران شیوع کرونا اضافه کرد: این طرح در جهت پشتیبانی از بانوان سرپرست خانوار طی برنامه ریزی زمانبندی شده در چندین مرحله انجام می شود.
وی افزود: طرح غربالگری با همکاری اداره امور بانوان و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراکز بهداشتی درمانی این شرکت با حضور پزشک عمومی، پزشک متخصص شامل ارتوپد و چشم پزشکی و پزشک تشخیص زنان صورت خواهد گرفت.
به قول فریدی، به منظور بهره مندی از این خدمات، بانوان سرپرست خانوار به مرکز بهداشتی درمانی شهرداری ارجاع داده شده و در کمترین زمان خدمات را دریافت می کنند. همینطور در صورت احتیاج به تکمیل مراحل درمانی مراحل درمان آنها با حمایت شرکت و خیرین تا بهبود بیماری ادامه خواهد داشت.
طبق گزارش سایت شهر، فریدی در بخش دیگر به اهدای بسته های حمایتی به بانوان سرپرست خانوار اشاره نمود و اظهار داشت: این بسته ها شامل خواربار و مواد غذایی با مشارکت تعدادی از خیرین بوده و به منظور عرضه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.




منبع:

1399/05/22
22:02:44
5.0 / 5
1340
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد