دستور به دستگاه های شهریار برای رعایت پروتكل های بهداشتی در برگزاری كنكور

دستور به دستگاه های شهریار برای رعایت پروتكل های بهداشتی در برگزاری كنكور

به گزارش بكسیها فرماندار شهرستان شهریار با تاكید بر ضرورت نظارت بر رعایت پروتكل های بهداشتی در اجرای كنكور از وجود 11 هزار داوطلب كنكور امسال در شهریار آگاهی داد و اظهار داشت: دستورات لازم برای اجرای پروتكل های برگزاری كنكور به دستگاه های مرتبط شهرستان شهریار داده شده است.


نورالله طاهری در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری کنکور در سطح شهرستان شهریار و شیوه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: شهرستان شهریار هر سال جمعیتی بیش از ۱۰هزار نفر شرکت کننده در کنکور دارد و امسال نیز این جمعیت به حدود یازده هزار نفر رسیده است که در مقایسه با دیگر نقاط کشور عدد قابل توجهی است در حقیقت این رقم با جمعیت کنکوری های چند استان کشور برابری کرده است.
وی ادامه داد: جمعیتی که در کنکور سراسری شهرستان شهریار با یکدیگر رقابت می کنند از برخی استان های کشور بیشتر است و این یک ظرفیت برای شهرستان شمرده می شود که البته باید به درستی مدیریت و مورد بهره برداری قرار گیرد. لازم است نگاه مجموعه های مدیریتی فرا دستی به شهرستان شهریار نیز برمبنای ظرفیت های موجود در این شهرستان تغییر کند و برمبنای ظرفیت های موجود برای این شهرستان در بعد ملی تصمیم گیری شود.
وی در تشریح نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای برگزاری کنکور امسال افزود: دستورات لازم درباب نظارت بر روش اجرای پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور به دستگاه های مرتبط در شهرستان ابلاغ گردیده است و هم اکنون همه واحد هایی که دخیل در برگزاری کنکور هستند در آمادگی کامل قرار دارند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی این رقابت به سرانجام برسد.
وی اشاره کرد: شرایط به صورتی فراهم شده که از هر حیث تمام نیاز ها پیش بینی شده است و امیدواریم که با رعایت نکات بهداشتی کنکور به بهترین نحو و در سلامت کامل شرکت کنندگان در شهرستان شهریار اجرا شود.




منبع:

1399/05/31
20:08:30
5.0 / 5
1242
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد