مرمت و رفع خرابی ۴۴ هزار نقطه از سطح معابر تهران

مرمت و رفع خرابی ۴۴ هزار نقطه از سطح معابر تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام نمود: از آغاز فروردین ماه سالجاری تا 15 مهرماه سال جاری، بیشتر از 44 هزار نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت مرمت شده است.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: طی ۶ ماه و نیم سپری شده از سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۲۳ هزار تن آسفالت در چارچوب روکش کلی همین طور مرمت لکه ای معابر پخش و اجرا شده است.
او با بیان آنکه تا حالا در محدوده هریک از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، بطور متوسط ۱۹۲۵۶ تن آسفالت پخش و اجرا شده است، افزود: در چارچوب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از ۱۲۰ هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سبب صرفه جویی ۶۸ میلیارد تومانی در هزینه های اجرای طرح شده است.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی شهرداری تهرن، وی افزود: امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در چارچوب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را خصوصاً بوسیله امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه مدنظر قرار داده اند. آن گونه که آمارها نشان می دهند، در نتیجه عملکرد طرح مذکور، حجم پیام های گلایه آمیز شهروندان در رابطه با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.



1399/07/22
13:00:22
5.0 / 5
838
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد