سردار رحیمی خبر داد؛

شناسایی ۱۳۱ گروه اوباش و دستگیری ۱۴۶ نفر از اراذل

شناسایی ۱۳۱ گروه اوباش و دستگیری ۱۴۶ نفر از اراذل

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۴۶ اراذل و اوباش در ششمین طرح اقتدار اطلاع داد و اظهار داشت: پنج ادمین صفحات منتشركننده مطالب در ارتباط با اراذل و اوباش هم دستگیر شدند.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در ششمین طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی اظهار نمود: با استفاده از ظرفیت های پلیس امنیتی عمومی و با کار اطلاعاتی و عمومی ۱۳۱ گروه اراذل و اوباش در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: این گروه ها در بخش های مختلف عربده کشی، قدرت نمایی، ضرب و جرح، استفاده غیرمجاز از سلاح و مزاحمت نوامیس فعالیت می کردند.
سردار رحیمی اظهار داشت: از این ۱۳۱ گروه ۶۵ گروه در حوزه شرارت، سه گروه در بخش استفاده غیرمجاز از سلاح و ۵۴ گروه در بخش مزاحمت نوامیس شرکت داشتند.
وی اظهار داشت: در ششمین مرحله طرح اقتدار در مجموع ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، عاملین تخریب در محلات و … دستگیر شدند که از این تعداد ۵۲ نفر اوباش گری می کردند، ۸۷ نفر برای نوامیس مزاحمت ایجاد می کردند، سه نفر در ارتباط با سلاح غیرمجاز دستگیر شدند و ۸ نفر در حوزه تهیه و توزیع مشروبات الکلی دستگیر شدند.
سردار رحیمی اظهار داشت: از این افراد ۷ قبضه سلاح جنگی و ۶۰ عدد فشنگ و همینطور ۳۰ قبضه سلاح سرد کشف شده است. همینطور ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هم از این افراد کشف شده است.
وی بیان نمود: پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فضای مجازی را هم زیر نظر دارد و ۱۲۰ تارنمای عکس یا فیلم که در ارتباط با اراذل و اوباش و دیگر رفتارهای خارج از عرف تولید می کردند شناسایی شدند که از این تعداد ۳۵ مورد مجرمانه بود که برای آنها پرونده سازی هم شد و ۹ مورد از این سایت ها مسدود شدند. همینطور ۵ نفر از ادمین های این کانال ها و صفحه ها دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت در انتها تصریح کرد: با اجرای ششمین طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی ۵۷ محله در تهران بزرگ پاکسازی شد و اعلام می کنم طرح های مقابله ای با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد و اگر کسی بخواهد شرارت کند با قدرت با او برخورد می نماییم.

1399/08/21
13:57:53
5.0 / 5
738
تگهای خبر: دستگاه , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد