جزئیات امكانات ۴ مركز جدید رفاهی فرهنگیان

جزئیات امكانات ۴ مركز جدید رفاهی فرهنگیان

به گزارش بكسیها امروز ۴ پروژه رفاهی فرهنگیان در استان های اردبیل، شهر تهران، فارس و كرمان بااعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش بکسیها به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در جهت سازمان دهی و ساماندهی امور رفاهی فرهنگیان و اعتلای منزلت اجتماعی معلمان همواره ظرفیت های موجود را با رویکرد تحولی بخصوص در حوزه رفاه و درمان همواره موردتوجه و بهبود بوده است. در سال پایانی دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی های انجام شده در وزارت آموزش وپرورش چهار پروژه رفاهی فرهنگیان در استان های اردبیل، شهر تهران، فارس و کرمان با ارزش اقتصادی ۶۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد که بامداد امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش وپرورش و به صورت ویدئو کنفرانس به صورت متمرکز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه ها در شهر تهران - منطقه یک (مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان)، استان کرمان - شهرستان کرمان (باشگاه پیشکسوتان)، استان اردبیل - شهرستان گرمی (مرکز آموزشی – رفاهی) و استان فارس - شهر شیراز (مرکز آموزشی – رفاهی) افتتاح و بهره برداری شد که مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان دارای امکاناتی نظیر؛ هتل، باغ رستوران و تالار است. همینطور باشگاه پیشکسوتان دارای امکاناتی مانند؛ سالن اجتماعات تالار، سالن کنفرانس، کتابخانه، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، کلاس های آموزشی، آشپزخانه، آلاچیق و سالن ها و امکانات ورزشی (استخر شنا، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، اتاق شطرنج، بدن سازی با امکانات کامل) است.
امکانات: این مجموعه شامل قسمت های هتل، باغ رستوران و تالار می باشد. هتل با فضایی در شأن همکاران فرهنگی (۴ طبقه متشکل از ۳۰ سوئیت و ظرفیت ۱۰۰ تخت) می باشد. سوئیت ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، یخچال، میز غذاخوری.... می باشند. همینطور هتل دارای آسانسور است. باغ رستوران متشکل از چندین آلاچیق در فضای باز و همینطور فضای سنتی با ظرفیت ۲۰۰ نفر می باشد. این مجموعه دارای ۲ تالار مجزا (خواهران و برادران) با ظرفیت ۴۰۰ نفر است که با طراحی به روز و در شأن فرهنگیان محترم نوسازی و تجهیز گردیده است. این مجموعه دارای آشپزخانه مرکزی است که تماماً تجهیز و نوسازی شده است..

امکانات: دارای سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ صندلی. دارای تالار مراسمات با ظرفیت ۴۰۰ نفر. دارای سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر. دارای کتابخانه با ۵۰۰/۱۶ جلد کتاب، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، کلاس های آموزشی، آشپزخانه. دارای آلاچیق. دارای سالن ها و امکانات ورزشی (استخر شنا، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، اتاق شطرنج، بدنسازی با امکانات کامل)

امکانات: دارای اتاق پذیرش، پاویون و لابی، حیاط خلوت، آسانسور.

مکانات: سویت ویژه ( VIP )دو خوابه ۵ باب. سالن کنفرانس همراه با سیستم صوتی و مانیتور بزرگ کامل به ظرفیت ۱۰۰ نفر با قابلیت افزایش ۱۵۰ نفر. سالن جلسات ویژه با ظرفیت ۵۰ نفر. رستوران سنتی با ظرفیت ۴۵۰ نفر جهت مراسم و عرضه خدمات به فرهنگیان. پارکینیگ اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ خودرو.


منبع:

1399/08/22
14:03:17
5.0 / 5
674
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد