روند كاهشی نسبتا با ثبات بیماری كرونا

روند كاهشی نسبتا با ثبات بیماری كرونا

بکسیها: فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا استمرار روند کاهشی کرونا در کشور را نیازمند مشارکت مردم دانست.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز انجام شد با اشاره به اینکه ما هر هفته جلسات مشترکی را با دوستان داریم، اظهار داشت: این هفته جلسه در وزارت بهداشت انجام شد تا از مرکز رصد بازدیدی داشته باشیم و از نظرات کارشناسان و عزیزان این وزارتخانه بیشتر استفاده نمائیم.

وی ضمن تشکر از نیروهای زحمتکش که توانسته اند با تلاش وزارت بهداشت در امور تحقیقات، رصد، بهداشت، درمان و تامین نیازهای بهداشتی، درمانی، تجهیزات و نیروی انسانی موفق باشند، اظهار نمود: وقتی روند کار را از شروع شیوع بیماری تا امروز رصد می نماییم که جهش های بسیاری داشتیم؛ می بینم که روزهای نخست نیازهایمان درباب ماسک را هم نمی توانستیم تامین نماییم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: در ابتدای شیوع بیماری کیت، ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز و تخت نداشتیم، اما حالا انباشتی از تجربه و تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت داریم که نتیجه تلاش دکتر نمکی، معاونان وزیر بهداشت و کادر درمانی و بهداشتی است.

دکتر رحمانی فضلی اشاره کرد: با طرح منسجمی که با پیشنهاد وزارت بهداشت در قرارگاه و ستاد تصویب گردید سطح کار را به استانی و شهرستانی بردیم و الان دوستان در سطح محلات و خانواده فعالیت می نمایند و منابع، امکانات و اولویت ها بطور دقیق توزیع می شود؛ حالا روند کاهشی نسبتا با ثباتی را که شاهد می باشیم نتیجه مجموعه فعالیتهایی است که داشته ایم.

وی ادامه داد: باید یادمان باشد پس از لطف خداوند متعال، همکاری، مشارکت و مساعدت مردم در همه مراحل در کنار زحمات همکارانمان در وزارت بهداشت سبب شد که روند بیماری نزولی شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه استمرار روند کاهشی بیماری نیازمند مشارکت مردم است، تصریح کرد: البته می دانیم که مردم از لحاظ اجتماعی در زحمت، فشار و سختی هستند و از لحاظ روانی و اقتصادی دوران پر تنشی را می گذراندند، اما باید بدانیم رسیدن به آرامش و ثبات روند نزولی بیماری مستلزم همکاری آنهاست که درغیر این صورت ممکنست این شرایط نامطلوب ادامه داشته باشد.

به گزارش وبدا، رحمانی فضلی در آخر ابراز امیدواری کرد: روند کاهش بیماری که با همکاری، لطف و حمایت دولت و همه دستگاه هایی که با محوریت وزارت بهداشت محقق شد، استمرار پیدا کند تا شاهد موفقیت های بیشتری دراین زمینه باشیم.




1399/10/12
13:57:37
0.0 / 5
418
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد