سرهنگ شیرانی تشریح كرد؛

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو

بکسیها: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو را تشریح نمود.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، سرهنگ علی شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار نمود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در میان تمامی شهرها اعمال می شود.
وی اضافه کرد: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح های محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی می نمائیم و درخواست داریم که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: کنترل ترددها در این ایام بصورت هوشمند و با بهره گیری از دوربین های ثبت تخلف و تیم های استقراری پلیس صورت می گیرد.
وی افزود: اطلاع رسانی محدودیت ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده ها نیز همکاران پلیس تذکر و سفارش به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار در شهرهای گروه قرمز به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.


منبع:

1400/02/20
11:11:09
0.0 / 5
748
تگهای خبر: دوربین , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد