اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری تهران

اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری تهران

بکسیها: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اصلاح چارت سازمانی امور مالی شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی پرسنل این حوزه آگاهی داد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، ابوالفضل فلاح در قرار خدمت منطقه ۱۶ تهران، با اشاره به سرعت بخشیدن به پروسه ممیزی املاک، اشاره کرد: از آنجا که دقت و کیفیت کار در کنار سرعت انجام آن برایمان حائز اهمیت می باشد، یا بایستی مکانیزم نظارت دقیق تری را طراحی و اجرا کرده و منطقه ۱۶ میتواند بعنوان پایلوت، اجرای کار ممیزی را به همکاران منطقه سپرده و بعد از کسب نتیجه مثبت این اقدام، به سایر مناطق نیز تسری یابد.
وی همین طور به موضوع اصلاح چارت سازمانی و سرانه اضافه کاری که همچون با اهمیت ترین دغدغه های همکاران حوزه مالی بود، اشاره داشته و اضافه کرد: جنس کار امور مالی و رویدادهای مالی به گونه ایست که حضور فعال و پیگیری های مستمر را می طلبد پس اصلاح چارت سازمانی امور مالی در شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی همکاران این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بر طبق گزارش «شهر»، فلاح در ادامه از نظام رصد اموال سخن گفت و اضافه کرد: درباب برچسب اموال که قابل رصد و ردیابی نیز باشد، آر اف آیدی را پیشنهاد میکنم و اقدامات لازم را هم در این خصوص انجام خواهیم داد.




منبع:

1400/08/21
13:19:39
0.0 / 5
594
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد