هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول

هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول

بکسیها: با بیان شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز (9 بهمن ماه) در وضعیت قابل قبول قرار دارد.



به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آنست که در بامداد امروز (۹ بهمن ماه) با شروع تردد خودرو ها در اولین روز هفته به تدریج بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در بعضی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار خواهد گرفت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهدنمود.

با افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت شنبه ( ۹ بهمن ماه) و حاکمیت جو آرام و آسمان صاف، بر میزان غلظت آلاینده ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروههای حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

با افزایش نسبی تندی باد تا بامداد روز یکشنبه (۱۰ بهمن ماه) تا حدودی از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد، هرچند افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق و در نتیجه کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد می شود.

رشد ناپایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهدنمود همین طور باتوجه به وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی یکشنبه غلظت ذرات معلق کاهش می یابد که برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین 67 بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۰ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.




1400/11/09
23:26:46
0.0 / 5
643
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد