جزئیات فوت دانش آموز 9 ساله در قسمت احمدآباد مشهد

جزئیات فوت دانش آموز 9 ساله در قسمت احمدآباد مشهد

به گزارش بکسیها، مشهد ـ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: روز گذشته متأسفانه یکی از دانش آموزان مدرسه روستای جنبه دراز در قسمت احمدآباد مشهد جان خویش را از دست داد.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، حسین محمدزاده با عنایت به اظهارات مدیر مدرسه در مورد فوت این دانش آموز اظهار نمود: روز گذشته ظهر بعد از اتمام وقت قانونی مدرسه تمامی دانش آموزان مدرسه را ترک کردند و مدیر پس از تخلیه کامل مدرسه درب ها را قفل و از محل خارج شده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: آن طور که مدیر مدرسه اظهار کرده از وسایلش چیزی را در مدرسه جاگذاشته که مجدد به محل باز می گردد. او بیان کرده که احتمالا دانش آموز در این بازه زمانی به علت نامشخص از باز بودن در بهره برده و وارد کلاس شده است.
وی بیان نمود: مدیر بعد از برداشتن وسایلش درب را قفل و مدرسه را ترک کرده است. دانش آموز که خودش را در مدرسه تنها دیده احساس ترس کرده و کوشیده از راه پنجره کلاس خودش را نجات دهد که متأسفانه سرش میان میله های حفاظ گیر می کند و خفه می شود.
محمدزاده اضافه کرد: والدین و بستگان دانش آموز بعد از گذشت حدود دو ساعت که از وی خبری نشده نگران می شوند و به مدرسه رجوع می کنند و با سر آویزان دختر ۹ ساله شان میان نرده های پنجره کلاس روبه رو می شوند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: دانش آموز بلافاصله توسط والدینش به مرکز جامع سلامت شهری ملک آباد منتقل می شود و عملیات احیا توسط تیم پزشکی به مدت ۵۰ دقیقه انجام شده اما بنا بر اعلام پزشک کشیک و کادر اورژانس، دانش آموز هنگام رسیدن به مرکز بهداشت فاقد علایم حیاتی بوده و متأسفانه احیا نتیجه نداشته است.
وی ضمن تسلیت به خانواده دانش آموز فوت شده و جامعه آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام نمود: تحقیقات قضایی در مورد علل فوت این دانش آموز ۹ ساله شروع شده است.


منبع:

1402/01/17
17:57:07
0.0 / 5
476
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد