مدیر ارتباطات شركت بهره برداری متروی تهران عنوان كرد

قطع برق شبکه بالاسری در خط 5 متروی تهران

قطع برق شبکه بالاسری در خط 5 متروی تهران

به گزارش بکسیها، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در قسمتی از خط 5 مترو به سبب قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد آگاهی داد و اظهار داشت: کوشش برای اتصال برق ادامه دارد.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، هادی زند با اشاره به این که در ساعت ۱۰ بامداد امروز ۱۶ تیر ماه، نقص فنی در شبکه برق بالاسری در خط ۵ مترو منجر به اختلال در سرویس دهی قسمتی از این خط شد، اظهار داشت: این اتفاق موجب توقف ۲ قطار در حد فاصل ایستگاه کرج به سمت محمد شهر و گلشهر به سمت هشتگرد شد.
وی با تأکید بر این مهم که تلاش بمنظور رفع خرابی از دقایق اولیه، شروع شده است، اشاره کرد: تکنسین های فنی از دقایق اولیه نسبت به رفع خرابی و وصل برق، اقدامات خودرا آغاز نموده اند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلان اینکه اطلاع رسانی در رابطه با رفع نقص فنی سیستم برق بالاسری و از سرگیری سرویس دهی بوسیله سایت این شرکت در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: سرویس دهی در حد فاصل ایستگاه گلشهر به هشتگرد به حالت عادی بازگشت؛ اما خدمات رسانی به مسافران در حد فاصل ایستگاه های گلشهر و کرج در این خط تا اطلاع ثانوی با تأخیر به انجام می رسد.
طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زند در آخر ضمن عذرخواهی از مسافران و شهروندان اشاره کرد: مهندسان و کارشناسان این شرکت بلا فاصله از همان ساعات ابتدایی مشغول فعالیت برای حل مشکل هستند که بمحض مرتفع شدن موضوع و پایدار شدن شبکه برق بالاسری، مسافرگیری در این خط به شرایط عادی باز می گردد.




منبع:

1402/04/17
09:44:37
0.0 / 5
409
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد