بازگشت محدودیت های كرونایی در سنندج

بازگشت محدودیت های كرونایی در سنندج

به گزارش بكسیها كردستان معاون سیاسی امنیتی استاندار كردستان اظهار داشت: با عنایت به افزایش آمار مبتلایان به كرونا در سنندج و پیشگیری از انتشار بیشتر محدودیت های جدید اعمال می شود.


حسین خوش اقبال در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کردستان ضمن تسلیت رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد سال ۴۲ اظهار داشت: آبروی امروز ما به برکت نهضت امام (ره) است و همه باید قدرشناسی امام و شهدا باشیم.
وی با اشاره به اینکه طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی وضعیت سنندج در زمینه گسترش و مبتلا شدن به کرونا بحرانی است، تصریح کرد: رستوران ها و غذاخوری ها تا ۷۲ ساعت آینده به صورت بیرون بر باید فعالیت کنند و با عنایت به شرایط موجود باردیگر تصمیم گیری می شود. م
معاون سیاسی استاندار کردستان بر تعطیلی مجدد برخی از اصناف سنندج همچون آرایشگاه های مردانه و زنانه، باشگاه های ورزشی، آموزشگاه های خصوصی به مدت ۷۲ ساعت بر مبنای مصوبه ستاد مقابله با کرونا اطلاع داد.
خوش اقبال اولویت اصلی تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی بخصوص شهرداری ها را سلامت مردم برشمرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در کنار وظایف سازمانی در زمینه آگاه سازی مردم و کمک به فاصله گذاری هوشمند اقدام نمایند و شهرداری سنندج در معابر پر تردد و پارک ها اخطار لازم برای حضور کمتر مردم را بدهد.
وی ادامه داد: شهرداری سنندج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه ها نسبت به ساماندهی دست فروش ها در خیابان فردوسی سنندج جهت پیشگیری از تردد زیاد مردم در این راه اقدام نماید.
معاون استاندار کردستان اظهار داشت: آموزش و پرورش در زمان برگزاری امتحانات نهایی تمامی پروتکل های لازم بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کرده و در محل برگزاری امتحانات ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار دانش آموزان و مراقبین قرار دهد.
حسین خوش اقبال بر استفاده از ماسک توسط پرسنل ادارات در محل کار تصریح کرد و اضافه کرد: فروشگاه های بزرگ سطح استان موظف به در اختیار گذاشتن ماسک و مواد ضدعفونی به مراجعین هستند و سازمان صمت و اصناف بر این امر نظارت کند.
وی از مردم استان درخواست نمود از تجمع به بهانه مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند و تصریح کرد: دستگاه های متولی ضمن بازدید اماکن مختلف، با صاحبان تالارهای عروسی متخلف که مبادرت به برگزاری مراسم کرده اند با جدیت برخورد کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در انتها از مردم استان خواست که مانند گذشته با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا که در جهت حفظ سلامت و مبارزه با بیماری کرونا می باشد همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.



1399/03/15
14:16:13
5.0 / 5
2276
تگهای خبر: هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد