بهسازی كن با برنامه و نظارت اجرایی می شود

بهسازی كن با برنامه و نظارت اجرایی می شود

به گزارش بكسیها معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار داشت: محله كن شرایط ویژه ای دارد و مسائل آن باید با برنامه، نظارت و اجرا برطرف شود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، عبدالرضا گلپایگانی اضافه کرد: مردم در مبحث کن سالهاست توقع های بجایی دارند که باید اجرایی و عملیاتی شود. زیر ساخت هایی برای مسائل کن فراهم گشته است، شاید مهم ترین آن زیرساختی است که در شورایعالی شهرسازی و معماری، سال قبل به تصویب رسید و ابلاغ گردید.
گلپایگانی افزود: برای هر بخشی از محدوده کن، محله، باغات و قسمت های مختلف کن قرار شد طرح های اجرایی تهیه شود. بخشی از طرح های اجرایی هم آماده شده و گام آخر، مبحث اجرا است که برای اجرا هم یک سازمان اجرایی صاحب اختیار باید در کن کارهای اجرایی را پیش ببرد که مقدمات آن هم فراهم گشته است.
گلپایگانی ابراز امیدواری کرد: با یک زنجیره به هم پیوسته از برنامه، اجرا و نظارت، باید کار محله کن پیشرفت کند و در نهایت سبب رفع مشکلات کن و رضایت شهروندان شود.
وی مبحث کن را تجربه ای برای بافت های مشابه تهران دانست و اظهار داشت: امیدواریم کاری که انجام می شود نخست سبب جلب رضایت شهروندان و ساکنان کن و در مرحله بعد حفظ کیفیت ویژه کن شود. کن شرایط ویژه ای دارد و کار آن هم دشوار است، یک کار روتین و معمولی نیست. کار کن کاری مینیاتوری است و باید ذره ذره به آن فکر کرد.
طبق گزارش سایت شهر، گلپایگانی اظهار داشت: فعالیت در کن هم در مقیاس طراحی و هم در مقیاس اجرا پیچیدگی هایی دارد و همین مساله سبب طولانی شدن کار شده است. مجموعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام برای محله کن شناسنامه خوبی برای مدیریت شهری است.



1399/05/25
13:41:30
5.0 / 5
1323
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد